القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق shabakaty tv تطبيقات بث مباشر live tv

تحميل تطبيق shabakaty tv تطبيقات بث مباشر live tv
تحميل تطبيق shabakaty tv تطبيقات بث مباشر live tv

 بتاع الفيديو كده المقدمه بتكون شرحها كل حاجه في المقال يجب ان تراعي جمهورك بقى شوف بقى الجمهور اكتب لجمهورك مش لمحرك البحث اكتب للجمهور م، تنزيل تطبيق شاهد على التلفزيون ،ش لمحرك البحث يعني انت تعلمت تحسين محركات البحث فانت عاوز تت صدر وتبقى تركيزك الاساس على تصدر والكتابه للتصدر لا انت راعي جمهورك اكتب لجمهورك اكتب للنا، تنزيل تطبيق star tv ،س ما تكتبش لمحرك البحث بعد كده ده جسم المقال خلي بالك ده جسم المقال من من الوسط جسم المقل الاساسي يعني انشاء جسم المخل الخاص بالمحتوى ده لابد لي احترافيه وكمان تتعلموا وانا هوفره لك ان شاء الله قريب اعمل لك دور البلوجر كامل ان شاء الله مع الكتابه بعد كده بتيجي بقى على.



 الخاتمه اللي هي بتلخص كل اللي انت كتبته في المقال طيب وسط المقال ده زراعيه في عناوين في فقره مرقمه في فقرات منقطه في جداول في اشياء تفاعليه زي، تحميل تطبيق shark iptv ، فيديوهات وحاجات تانيه رسوم بيانيه وغيرها وغيرها فانت محتاج ان كل ده تتعلمه عشان تكتب صح وتتصدر طيب انا دخلت المجال جديد او مش بنجح اعمل ايه عاوز اقول لك مجال التدوين، برنامج شبكتي tv مباشر ، يعني الناس اللي داخله الجديد اللي لسه ما كملتش ثلاث شهور فانت دخلت في مرحله اسمها ساند بوكس انت يعتبر لسه ما عملتش حاجه موقعك لسه بينمو ببطء جدا بتمشي في الرمال هي جوجل بتقول لك كده انا هم ثلاث شهور الاولى من عمر الموقع ما بيكونش في ارشفه كويسه استحى ما يكونش.

تطبيق shabakaty tv


 في تصدر استحمل ما بيكونش في اي حاجه تذكر للموقع وشايف الموقع ضعيف جدا وما بيقومش وما بيتحركش استحمل وهو ده اللي انا كنت لسه بقول لك عليه الص، مميزات تطبيق شاهد ،بر وقوه الا الاول خالص الكتابه بقى بشكل مستمر وفن بقى في الكتابه والتميز فيها وتصميم الصور والابداع فيها هيطلعك بره مرحله الصندو بوكس هتبدا تحس بالنجاح تحكم على نفسك، تطبيق شبكتي tv للشاشات ، امتى نجحت في المجال ده ولا لا لما الاول تتعلموا ما تجيش وانت ما تعلمتهوش انت كده بتظلم نفسك ما انت ما تعلمتش اصلا لما تتعلموا لما تصبر ويكون عندك قوه اراده واستمراريه في الكتابه وتشتغل على نفسك وتعدي الصندوكس لما يعدي عليك السنه يكون قبضت اول قبض من ادسنس عندك.



 يكون موجوده في حسابك واخذتهم فلوس عاديه ده اقدر اقول لك ان انت بدات تنجح في المجال ده في ناس بعد شهرين ثلاثه في بعضه اربع شهور في خمس شهور قبضو، تطبيق شبكتي tv للايفون ،ا قبض واثنين وثلاثه واربعه وفي ناس عملت ارقام كبيره برده الموضوع يا جماعه راجع لكل شخص في ناس هبقى دخلت كملت عليها وهي موهوبه قوي وداخل حاويه المجال ده ما تخش، برنامج شبكتي tv للكمبيوتر ،ش مجال للتدوين غير وانت هاوي او المجال ده حبه لانه بكل بساطه لو داخل عشان الربح المادي مش هتلاقيه وهتمل وهتزهق وهتطلع في الاول اللي صبر بس اللي لسه بادئ الجديد بقول لك ابدا اشتغل اتحرك ابدا ليه لانه غيرك في ملايين تانيين دخلوا واخذوا مكانك واشتغلوا في نفس الوظي.

تحميل تطبيق shabakaty tv


فه اللي انت هتشتغلها وكمان مختارين النتش اللي انت هتشتغل فيه او القسم اللي انت هتشتغل فيه وعاملين موقع زيك بالظبط الحق ابدا من دلوقتي واشتغل على نفسك، تحميل برنامج shabakaty tv للاندرويد ، التدوين مهاره جميله لتدوين بشكل عام مهنه جميله جدا وراقيه وطليق بيك انت كمدون التدوين حاجه تفتخر بيها موقع الكتروني ده دي مهنه راقيه جدا تفتخر الناس اللي وصلت معايا لحد ال، تحميل برنامج شبكتي tv للتلفاز ،لحظه دي من الحلقه اكتب لي انا وصلت اكتب لي انا وصلت اللحظه دي من الحلقه فده انت هتبقى يعني ما شاء الله عليك تثبت لي ان انت مليون في المئه حابب تنجح في المجال ده وما تنسوش يا جماعه الاعجاب بالفيديو ده علشان نسبه الوصول اما اكثر بالمجال ده تبدا تشوف الفيديو ده ويكون صدقه.



 صدقه جاريه علينا وكمان انتوا كمان تستفادوا من انتم بتشاركوا المعلومه عشان غيركم يستفاد اتمنى يا جماعه ان الحلقه دي يكون قفلت الناس وفي النهايه اشكركم وال، برنامج شبكتي tv كرة قدم ،سلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اهلا بكم في حلقه جديده في الحلقه دي هتدنك شرح تفصيلي لطريقه اضافه موقعك لجوجل نيوز ليه بنضيف موقعنا في جوجل، تطبيق tv show ، نيوز بكل بساطه عشان نكسب سرعه في الارشفه وكمان زيارات والشرح التفصيل الموضوع ده هقوله لك واحنا بنقدم الطريقه ركز معايا في الفيديو ده واعمل اعجاب بالفي وابدا معايا طبع كده الطريقه اول حاجه هسيب لك في الوصف تحت الفيديو رابط هيدخلك على الصفحه اللي ظا.

تحميل تطبيق shabakaty tv للايفون


هره قدامك دي الصفحه دي خاصه بمركز الناشرين اللي هو يخص جوجل نيوز هو هنا في الصفحه دي بيعرض لك المواقع اللي انت ادمن فيها علشان تضيفها بشكل، كيف انزل تطبيق شاهد على التلفزيون ، مباشر وسريع انا عاوز ممكن عارف التفاصيل كلها هاخد الاول رابط المدونه الخاصه بيا كده عمل لها نسخ واروح على المكان ده احط فيه عنوان يو ار ال وبعدين اعمل اضافه بعد ما اعمل اضافه ه، تطبيق iptv شاشة tcl ،يظهر لي بالشكل ده كده هنا هتحط اسم الموقع بتاعك اسم جهه النشر هنبدا هنا نحط له بقى اسم خلاص الخانه دي بنحط فيها اسم الموقع بتاعنا وبعد كده بتختار البلد دي بتختار البلد اللي انت مقيم فيها البلد اللي الموقع نفسه او او صاحب الموقع ادمن الموقع مقيم فيها انا بالنسبه لي اخ.



ترت مصر وبعدين بوافق كده وبعمل اضافه جهه النشر ظهر لك الخانه اللي ظاهره قدامك دي بتبدا تختار منها تختار منها بقى هنا الطريقه اللي انت عاوز تعمل، تطبيق قناة sbc ، بيها التحقق يعني هو بيقول لك لاتمام عمليه اضافه جهه النشر عاوز يتاكد من ملكيتك للحساب انا بختار الحاجه اللي تناسبني من الاختيارات اللي هو قال لي عليها دلوقتي في المواقع فانا هض، مشكلة في تطبيق شاهد ،يف الرابط عادي جدا في الجزء ده واعمل له متابعه تم اثبات الملكيه تمام هنا كان بيقول لي ضيف موقعك هنا في مشتري المواقع بالدمين اللي هو النطاق اللي هو العادي برده هدي له كده تم تم اثبات الملكيه هعمل ايه بقى انا بالنسبه لي مش هعدله تخطي الجزئيه اللي عندك دي تمام نيجي ب.

تنزيل تطبيق شباك


عد كده بقى نخش على اللي ظهر قدامك ده اخبار جوجل القائمه اللي ظهرت دي اضغط عليها هنا كده بعد كده بيقول لك ضبط جهه النشر لخدمه اخبار جوجل بقى، تطبيق sat tv hd ، انت بتعمل تضغط على كلمه تحرير علشان تبدا تعدل الفئات وتعدل الشغل المكتوب قدامك ده والشغل اللي انت عامله قدامك ده بتبدا تختار الفئه من هنا اللي هي الفئه الفئه الموقع بتاعك الم، صاحب تطبيق ذا شفز ،وقع بتاعك بيقدم ايه انا مثلا موقعي يعتبر اخباري فهختار من هنا كده اخ هنا جميع انحاء العالم هسيبها زي ما هي وبعد كده السماح بكل خدمات جوجل ما فيش مشكله وبعد كده اعمل حفظ تاكد انك بتضغط حفظ بعد كل مره عندك في الخانه اللي فوق دي خش بعد منها بقى على التالي هيد.



خلك على اقسام ثانيه اللي هو اعدادات المحتوى بقى بيقول لك الاقسام اللي انت عاوز تضيفها في الموقع بتاعك اللي هي الخلاصات هضغط على كلمه قسم جديد و، تحميل تطبيق ذا شفز ،اضغط على الخلاصه هنا عنوان القسم انا بقول ايه برده بكتب عنوان موقعي بدي له الاسم الخاص بموقعي اللي هو اللي انا محدده في الاول اصلا هنا بقى نيجي على خذ رابط موقعي كد، تطبيق ذا شيبس ،ه وبحط هنا في الخلاصه وباجي هنا اعمل سلاش زي ما هي كده وبعدين ادي له ار اس اس دوت اكس ام ال دي خلاصه موقع الخلاصه دي لو انا جيت اكواد الاكواد هي دي خلاصه الموقع بتاعي تمام فانا خلاص بالنسبه لي الموضوع خلصان يبق.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع