القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق Mobi KORA apk مشاهدة البث المباشر للمباريات على الآيفون

تحميل تطبيق Mobi KORA apk مشاهدة البث المباشر للمباريات على الآيفون
تحميل تطبيق Mobi KORA apk مشاهدة البث المباشر للمباريات على الآيفون

عبر الكابلات الكهرباء مثل الدول الاوروبيه التي تستغل الكابلات الكهربائيه في نقل الانترنت بها بدلا من خطوط التليفون الارضيه اول ما تعرف بالبي تي ال بيتم التجه، تحميل تطبيق mobara tv ،يز يا زمان وتعمل عليها ابحاث كثير جدا وشركه ايدين الامريكيه صرفت فلوس كثير جدا على تطويرها ولكن الموضوع في الاخر ما نجحش النجاحه للناس متخي زي ما انت بتقول ان بيستخد، تحميل تطبيق mobara tv pro ،موه في اوروبا مكنه عايزين يقالوا الانترنت عبر ترددات مش متداخله مع ترددات الكهرباء نفسها جوه خطوط الكهرباء بما ان هي واسطه لكل. البيوت والنهارده كان هيتم بالترددميجا هرتز لميجا هرتز وانت قلبك سرعه سرعه بينكيلو قالوا ان الفايبر لكل الناس تتجه ليها دلوقتي حتى احنا كمان هنا في.



 مصر بدا الاف اتش ينتشر عند معظم الناس سرعات الفايبر بتبدا بس بواحد جيجا على عكس الاختبارات بقى الموضوع بتاع الكهرباء ده ما ظبطتش وكان سرعته، برنامج mobi kora ، فيها ضعيفه تطور التكنولوجي وحجم داتا الرهيب اللي بيوفروا الفايبر عشان كده الموضوع فشل او ما اكملش وانا نفسي مش عارف هل في حد شغال بيه دلوقتي ولا من ساعه ما فشل في الدو، تطبيق موبايلي apk ،ل اللي جربوا فيها ما. حدش يستخدمه او جربه ثاني الداتا قليله عن التطور اللي احنا محتاجينه بس كان بيحصل في مشاكل في التداخل بينها وبين الكهربا اه كان شغالات مختلفه بس كان بيبقى في تدخل وفي مشاكل كثير جدا الموضوع طويل يعني بص هو موضوع اصلا محتاج الفيديو ممكن ا.

تطبيق mobi kora apk


قعد اشرحه لكم كل الفيديو ده عروض الموضوع كله قبل كده بس هو محتاج وقت طويل جدا عشان اقعد اشرحه مش هينفع فيديو ارسله يعني خليكم كده اعرفوا بس الف، تطبيق mobikora ،كره ولو عايزين فيديو طويل عن الموضوع ده اشربه في الدقنه نفسها واللي حصل قولوا لي في. الكومنتات السؤال احلى يوتيوبر عليكم السلام يا احلى كريم يرجو كنت عايزك تكلمني ع، صوت تطبيق منفصل ،ن تقنيه شات بي بي تي واخر اخبار الجي هيوصل امتى وشكرا جزيلا وشفت فيديوهات عنه ولكن انا فعلا ما جربتوش ولكن بفكر للاسف جيم متاخر شويه يعني المفروض هو كان هيشتغل اصلا قبل كده وهيبدا التسجيل تجريبي ليه ولكن الكورونا عطلت الدنيا ونقص في الاجهزه والمشيبس اص.



لا وازمه في الاجهزه على مستوى العالم كده مش عارف حرب فين فالاجهزه نفسها اصلا في العالم قليله والشركات اصلا مش مستعده ان هي تعمل. الخطوات ضخمه وك، شرح تطبيق كوبرا ،بيره زي كده دلوقتي بس ما تستبعدش الموضوع يعني مش بعيد قوي لا يعني هو في الخطه وقريب قريب هتلاقيجي بدا يشتغل في مصر ويبدا كده ببعض احمد بيقول ازاي الكنيسه ر، تنزيل تطبيق مباراه ،بنا يوفقك ليه حضرتك ما بتنزلش فيديوهات التيك توك الشورتس على يوتيوب وخاصه انه بيدعم انا شفت ناس بيعملوها وربنا يبارك فيك حبيبي يا ابو حميد وربنا يبارك فيك انت كمان ما بنزلهاش على اليوتيوب لسبب ان انا مش شايف ان دي مكانها يوتيوب اه يوتيوب اعملها وحسيت ان دعك.

تحميل تطبيق mobi kora apk


 وجربت نزلت مره فيديو. شورت هنا على يوتيوب بس مش عارف انا عايز قناه تبقى منظمه يعني عايز تبقى الحاجات المهمه اله ممكن تبوظ الدنيا او تخلي شكل القناه، برنامج mobi kora apk ، مش منظم علشان شورت في النص وبعدين انا شايف ان الفيديو مكانها تيك توك مش يوتيوب اصلا يعني انا مره نزلت فيديو من الفيديوهات التيك توك هنا على اليوتيوب وانا نفس الفيديو ، اي بي كي او ،جاب كم مشاهده تقريبااوالف هناالف فهو الشورت مكانها ولكن عشان خاطرك هنزل كده هبدا انزل مثلا فيديو او فيديوهين شورت سنه كده دكتور عبد الكريم حاسب بالجيجا بايت زيها زي ما بتشوف كده مساحه اي. حاجه موجوده على البي سي بتاعك على الموبايل بتاعك انما الحاجه الوحيده اللي.



 بتحس السرعه بتاعه الانترنت مش الباقه الانترنت بقى تحسب بالميجا بيت مش ميجا بيت سؤال بعد كم حمزه بيقول السلام عليكم معايا راوتر اورنج فور جي كابل اي، mobi2tv ،متر لو جبت كات متر السرعه هتفرق ولا لا وما فيش السرعه عندي مش عارفما فيش فرق بين الكتوالكاتسرعه الانترنت اللي عندي فانا بشوف ناس تقول لك انا هغير الكابل اللي هو طوله ، تحميل تطبيق 3utools ،متر اللي بين البي سي والراوتر عشان اخذ كابل اعلى فيديو سرعه احلى وبينج ما فيش فرق يا جماعه. خالص بين الكلام ده الكاتبي اللي انت بتستخدمه دلوقتي ده من الواحد جيجا اصلا فانت كده كده هتجيب كابل تاني مثلا برده بين الواحد جيجا لان انت اكيد اللاند بتاعك ما بيلعبش اكت.

تطبيق mobien kora


ر من واحد جيجا هتبقى استفدت ايه ما هو برده نفس الكونكشن واحد جيجا يفرق فيه بقى الكتف الحاجات دي في المسافات بقى الطويله في الكابل بيبقى عليه شيلد اصل، تحميل تطبيق mo4 movies ،ا من جوه بيبقى اقوى افضل بقى عشان لما بتطول بالكابل يقدر محافظ على القوه بتاعته اداه عاليه على المسافات الطويله انما في المسافات الصغيره كاتاي او كاتوفر فلوس زي اليكسا بتسحب. انترن، تحميل تطبيق mo4movies للاندرويد ،ت كثير لا يا عمار ما تسحبش انترنت اصلا طول ما انت جوه البيت وتستخدم الاجهزه السمارت بتوصل لها من غير انترنت وانت بره البيت بقى تستخدم بعض الكيلوات البسيطه جدا مش هتاثر محمد بيقول السلام عليكم انا عاجبني محترم جدا وبخترع عليك تترجم الفيديوهات بتاعتك.



 بالانجليزي علشان يوصل لكل العالم انا بعمل موضوع الترجمه ده لو عايز تترجم اي فيديو ممكن تتواصل معايا في اقل من يوم يكون ملف الترجمه جاهز بفضل ال، تحميل تطبيق movies 4 you ،له انا فكرت في موضوع الترجمه ده لبعض الفيديوهات متعلقه بقى بالانترنت ا.و الشركات الانترنت في مصر اللي هي بتبقى عن مراجعات راوترات او كده دي براحه ان بيجي عليها مش، ترددات قمر ياه سات 2024 مع أسماء القنوات ،اهدات من بره الشرق الاوسط اصلا ببوا داخلين بقى هم مش فاهمين ايه اللي بيتقال بس بيشوفوا الاختبارات اللي بتظهر قدامهم بقى وتستات والحاجات ديت بس الفيديوهات بس دي فيها مراجعات الراوترات اللي هي الراوترات تبقى موجوده في العالم كله نفكر في الموضوع ده قريب ان .

تنزيل تطبيق mobara tv pro


شاء الله السؤال بعد كده ان احمد بيقول الموبايلات التي لا تدعم اي سيم ايه موقفهم السؤال ده بخصوص الفيديو اللي احنا عملناه على الاسم. وقلنا ان هو لما هيشتغل، الدوري الإنجليزي ، في مصر من غير اي مشكله السؤال بعد كده هشام بيقول لي ايه احسن شركه احول لها خط بنفس الرقم وكل اختصار افضل شركه الشبكه بتاعتك كويسه في البيت عندك في المكنه اللي ا، الدوري الإسباني ،نت بتخرج فيها مش افضل شركه بقى بتقدم باقات وعروض لان انت لو اخذت باقات وعروض وما استفدتش بيها لان الشبكه رابط قطع ولا الانترنت مش دفعت فلوس على السؤال بعد كده حامد بيقول لي تحياتي لك يا استاذه انيس لو سمحت عايز اعرف هل في طريقه ان استعمل انترنت .



المنزلي وانا خارج البيت وشكر.ا لحضرتك بص انت لو تبسط حاجه تكنيك كده وتخلي الراوتر يجيب لك بره البيت فلا هو ما فيش حاجه فعلا كده ولكن في حاجه مثلا ، الدوري الإيطالي ،عاملاها البقاء الانترنت الارضي عندك لو انت مشترك في نظام ميكس والانترنت بتاع الموبايل الارضي للموبايل تستخدمها على الشبكه بتاعه مكلفه جدا يعني كل دي ميجا تقريبا بتستخدمها ع، الدوري الألماني ،لى الموبايل سالك قليل جدا هنا وبيسحب كثير قوي من البيت بعد كده مش سامح بيقول هو في فويس تي في مصر اه يا سامح اخيرا انا من الناس الفويس اوفر يشتغل عندي بعد عناء هو بيشتغل تدريجي. وراك جدا هيوصل لكل الناس ومعظم الناس تبقى عنده.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع