القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل تطبيق dima live لمشاهدة مباريات كرة القدم مجانا

تحميل تطبيق dima live لمشاهدة مباريات كرة القدم مجانا
تحميل تطبيق dima live لمشاهدة مباريات كرة القدم مجانا

ا فويس اوفر بيقول هل ارتفاع الراوتر عن الارض له علاقه بقوه البث الانترنت وايه الارتفاع الافضل بص عشان ما اطولش وقت الفيديو ادخلك في معلومات تقنيه، ديما لايف ، والموجات بتمشي ازاي والحاجات دي اه يعني الراوتر خليه كده في مستوى اعلى من الموبايل حد كسر يكتب اسمه هبل على الكيبورد وهو بيكرث الاكونت بيقول انت بتعمل ايه بالحا، لايف تطبيق ،جات بعد ما بتعمل عليها مراجعه اي جهاز انا بعمله مراجعه هنا على القناه بعد المراجعه بيروح المتحف انا عندي متحف من. الراوترات بيتحط فيه بقى راوترات لما بحتاجها بعد كده بقى في مقارنه اي حاجه بطلع مع جهاز تاني مثلا منافسين بعد كده محمود عادل بيقول بحس فعلا.



 المحتوى بتاعك نظيف والله انا بشكرك جدا يا محمود على الكلام الجميل ده بيقول بقى هل ممكن تعمل فيديو الانترنت الارضي والاداء والكفاءه وخدمه العملاء وك، تطبيق liveme ،ده بس ما يكونش مقارنه انت اختار افضل شركه واعرض مميزاتها وليه اخترتها بدلا عن كل الشركات ما ينفعش يعني ايه افضل شركه ما فيش حاجه اسمها افضل شركه في اي مجال في ا، تطبيق قناة دبي ،لحياه ما فيش حاجه اسمها. افضل حاجه فيه في انا لازم اعمل مقارنه ما فيش حاجه اسمها ما ينفعش اعمل مقارنه لازم اعمل مقارنه عشان اثناء المقارنه تبقى انت شايف كل جزء من الاجزاء هو افضل بالنسبه لاستخدامك انت ولا لا ممكن حاجه انت شايف ان الحاجه احسن ليك انا شايف.

تطبيق dima live


ه في الشركه الثانيه لا احسن هل ممكن الراوتر من بره بحس بارخص في السعر وايه الصعوبات اللي ممكن تواجهني من حيث جمارك وموافقات وكده اه يا مينا عادي، تطبيق ديما لايف ، جدا ممكن تشتري اي راوتر من بره مصر ويخش مصر عادي مش شرط ان هو يكون متوافق مع المعايير اللي. حاطتها الجهاز الاتصالات والمعايير ديت معظم عادي يا معظم الراوترات، dima live apk ، هتخش معظم الراوترات المستخدمه في الانترنت المنزلي في البيوت هتخش عادي جدا ولكن الصعوبات بس في الوقت يعني على بقى شركه الشحن تجيبه لك كنت رحت الافراج الجمركي وياخد على فحص الجهاز السؤال بقى كام من تكنيك بيقول واضح انك خبير في الشبكات ليه ما تعملش.



 شروحات او كرسي ايه مثلا او نتوميشن المحتوى العربي اللي موجود كويس وكل حاجه بس جوده الفيديوهات والصوت مش احسن حاجه والله وانا فكرت في. الموضو، تطبيق ديما ،ع ده زمان قبل كده ولكن يعني للاسف لقيت انه هياخذ مني وقت كبير جدا فاضي وحاليا برده مش هقدر افكر في حاجه زي كده لان انا بجهز للقناه الثانيه هتقدم محتوى كده جامد جدا انت، تطبيق قناة سما دبي ،ظروه يعني هتبقى مفاجاه وما فيش وقت السؤال بعد كده اي مشكله ولكن مش بالاونتي بتاع شركه وي بالجهاز برده اسمه من شركه وي الجهاز ده هتركب في كابل الفايبر وهيطلع منه كم يركب في الراوتر بقى بتاع فودافون وهجيب الراوتر بتاع فودافون برده عادي جدا على فودافون السؤا.

تحميل تطبيق dima live


ل بعد كده بقى ايه ده ده كان اخر سؤال يا خلصنا. والله العظيم انا تعبت قوي النهارده ثالث فيديو اصوره حرفيا دلوقتي انا بعد يعني بقى لي كثير قوي ولسه في فيديوه، تطبيق zerda live ،ين بعدين طب التاكيد ما تنساش لو انت بقى عندك اي سؤال تنزل اكتبه عشان نجاوب على ايه في فيديو الرساله الجاي ما تنساش بقى تخش الجروب لو عندك اي استفسار او حاجه عشان ا، رابط تطبيق دراما لايف ،لناس تجاوب عليه وبتاكد طبعا الفيديو ده عجبكم اللايك الجميل بتاعكم وتشتركوا في القناه لو انتم مش طب وانا كمان على فيسبوك تيك توك من حوالي شهر عملت فيديو وعرفت ساعتها يعني ايه ناس شرحت كده مميزاته بشكل عام. وقلت لكم ساعتها ان في فيديو ثاني هنشرح فيه مميزات اكثر ب.



كثير لا غنى عنها في اي بيت او في اي بيزنس وحاليا بعد ما جربت الجهاز لفتره طويله واعت شغل او حاجه عمليه اقدر اقول لكم ان الموضوع جامد جدا انا دلوقت، تطبيق دي ام ،ي بوفر وقت بوفر في الباقه بتاعتي وبوصل الملفات اللي انا عايزها بسرعهميجا كمان الداتا بتاعتي كلها في اماني مستحيل ان هي تضيع ابدا سواء ديت انا بستخدمها في الشغل او الداتا او ال، برنامج دي جي للاندرويد مهكر ،داتا اللي انا بستخدمها في الترفيه زي الافلام والمسلسلات فيديو النهارده بقى انا هحكي لك تجربتي وكل حاجه انا. بستخدم فيها الجهاز ده في حياتي اليوميه علشان تعرف هل الجهاز ده مناسب بالنسبه لك وانت محتاجه ولا لا وصلني دي موديلات كتير بتقدمها يعني انت مثلا لو صدمك بسي.

كود تطبيق dima live


طه هتلاقي استخدامك قوي واكبر من استخدامي فانت هتلاقي حاجات قويه جدا برده مناسبه لاستخدام انت اكيد طبعا قبل ما نبدا ما تنساش اللايك الجميل بتاعك تن، كود تفعيل تطبيق dima live ،زل تشترك في القناه علشان بقى يوصلك كل جديد قبل ما استخدم الجهاز ده كان صعب جدا بالنسبه لي انما هو وفر عليا وقت كبير جدا وسهوله في الوصول للملفات بتاعتي من اي جهاز بص يا سي، برامج live ،دي.انا بستخدم اجهزه كثير جدا يعني بستخدم الديسي واستخدم لاب توب واستخدم الايباد واستخدم موبايل اندرويد بستخدم كذا حته في البيت على حسب المكان اللي انا قاعد فيه والمحتوى اللي انا عايز اتفرج عليه ولكن سيبك من الترفيه دلوقتي خلينا نتكلم في الحاجات الاساسيه بتاع.



ه الشغل خمس اجهزه كلمتك عليهم في الاول اللي هم الموبايل والبي سي والايباد والايفون واللاب توب والحاجات دي دي اعمل بيها حاجه معينه على مدار اليوم ، برنامج liv ،فاكر ان كل جهاز من دول الحاجه اللي انا بعملها عليه الداتا تبقى عليه هو بس وما اقدرش. اوصل لها من الجهاز الثاني لان انا ببقى ساعات محتاجه على جهاز ثاني كان الموضو، برنامج 3 دي لتصميم المنازل ،ع صعب جدا واقعد بقى اوصل باب الموبايل ايفون ايباد ورخم شويه وبرامج موضوع كان طويل جدا الموضوع مرعب جدا عندي ستوري واحده متوصله بالراوتر بقدر اكسس بقى على الاستروجيت من اي جهاز من الاجهزه بتاعتي مش بعتمد بقى على التخزين اللي موجود جوه جهاز سوا.

dima iptv apk


ء بقى من اي جهاز من الاجهزه وخدها من الجهاز الثاني عادي وابقى شايفه وكل حته مش محتاج بقى ان انا بفتح مثلا الموبايل فا اه ده فري فاير معانا كنت. عايزه فه، تنزيل تطبيق d4d ،روح اجيبه من البي سي لا هو خلاص كده كده انا كنت شغال عليها البي سي واصلا بحطه في ستوريج مش بحط على البي سي نفسه عشان اضمن ان انا من اي جهاز استني ان انا فاتح بعم، 4 dimension ،ل حاجه الحاجات بتاعتي دي موجوده كمان عايزين نشاهد ان اي حاجه بقى انزلها بقى من على الانترنت او عملتها التقليديه العاديه بتاع زمان ننزل حاجه على البيسي عندي موبايلها من البي سي للناس عشان اخدها من الموبايل لا انت اصلا بتخش على حاجه في الستوري اسمها داونلود.



 ستيشن الحاجه اللي انت عايز تنزلها وتختار. المكان اللي هتنزل فيه فهتنزل جوه الستوريج وبعد ما تنزل بقى براحتها بتاعه الجامد جدا بقى ان انت عن طريق السنرج، تطبيق 7 ،ي درايف فانت مش محتاج تكون موجود جوه البيت عشان تاخذ الداتا دي يعني انت كنت جوه البيت عايز اخد بسرعه عاليه جدا سرعه الميجا لو على الكابل او بردهمعاك كتير جدا انا مثلا ب، برنامج ٨ ،بقى بره بعمل شغل بحاجه معينه ففيف فايل معانا كنت شغاله عليه مثلا قاعد مع حد عايز اوريه له اعرضه عليه افتكر اه ده كنت شغال فيه على البي سي لا كنت شغال على اللاب توب انا مع بس الموبايل دلوقتي لا على. طول كده كده الحاجه وانا في اي م.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع