القائمة الرئيسية

الصفحات

أفضل تطبيق لمشاهدة المباريات للاندرويد

أفضل تطبيق لمشاهدة المباريات للاندرويد
أفضل تطبيق لمشاهدة المباريات للاندرويد

قالات وتقدر تدي له اكمل ي لو كتبت له اكمل ممكن ما يفهمش ايه المطلوب ويقف يسالك يقول لك انت عاوز تكمل ايه فهمت قصدي هنا هنا بدا اهو هو بيقول لي اكمل ع، تطبيق Ola IPTV ،شان انا كتبتها له بالعربي فبيقول لي انا ما اقدرش اديك معلومات بالعربي فرحه ترجمها له كمان ترجمها له عشان اديها له بالانجليزي هنا كده نجرب كده هنشوف هيدينا ايه او ندي له المز، تطبيق Free IPTV ،يد كلمه المزيد هيدينا كلمه هندي له كلمه هي مجموعه الكلمات ثاني مختلف عن اللي انت قلته خالص حاجه تانيه مختلفه اطلاقا على اللي انت سالته في الاول مش رابط ما بين السؤال الاول والسؤال الثاني زي ما شاد بتعمل هنشوف كده وصلنا لحد كام في المئه حصريه هنا % حصريه لسه زيرو م.



ا فيش زيرو لسه وعلى ما اعتقد جوجل على ما اعتقد برده شادج بتي هيتفوق بحته الحصريه وهيتفوق في حده طول المقال عن جوجل بيرد انا يعني على ما اعتقد ، تطبيق Tv4u ،جوجل بارد هيكون واقلب عدد الكلمات بالرغم ان هو بيقولها انا اقدر ادي لككلمه لكن هو ما ادانيش كده اداني على قد كميه المقاله اللي هو عاوز يديهوني بس هنا في شانجي بتي تقدر تزو، تحميل تطبيق لمشاهدة جميع قنوات العالم ،د هنا بيقول لك حتى اخريلكن تقدر تدي له وتدي له اسئله جديده بعناوين فرعيه بنفس الحكايه تمشي بنفس الفكره كده هنا الجميل بقى اللي احنا وصلنا له ان هنا حصريته % غير جوجل برد جوجل بارد حصريته % لما نظلموش احنا شفنا عينه خلاص يا جماعه الحلقه دي وصلت لكم دقيقه عل.

برنامج Evil King Media


شان برده انا عارف الناس بتمل وتزهق هنشوف كده الحلقه كم دقيقه لو لقيناها وصلت للزمن دقايق واكتر هنكمل الموضوع ده ان شاء الله حلقه بث مباشر ما شاء الله ، أفضل تطبيق لمشاهدة جميع قنوات العالم ،ما شاء الله احنا تزهق من الحلقات انا شخصيا والله في من خلال فحصي انا بفحص قدامكم لاول مره وبشوف النتائج لاول مره بعد ما اخلص الحلقه افضل عمل برده اختبارات ثانيه على الم، تحميل تطبيق لمشاهدة جميع قنوات العالم للكمبيوتر ،وقعين وعلى الروبوتين دول الروبوتات بتدي لك امكانيه نتساعدك مش مجرد انك اسئلتك الكامله عاوز خطط محتوى عرفني ازاي اعمل خطه محتوى يبدا يبدا هو يدي لك نتائج عرفني ازاي اكتب مقال من الصفر عرفني ايه مقاييس نجاح المقال عاوز افكار لمقالات اسال كل ده للروبوت واستفاد.



 من الروبوتات بما انها بقت متاحه دلوقتي الذكي بس هو اللي هيقدر يستفاد بخدمه الروبوتات دي ويستفاد بالذكاء الاصطناعي في الثوره الجميله ثوره الذكاء الاصطناعي لل، برنامج لمشاهدة جميع قنوات العالم للكمبيوتر ،شغاله دلوقتي تحسن في الانتاجيه عندك مش تخاف منها يا جماعه ان الحلقه دي يكون اخذت للجميع وفي النهايه اشكركم والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله وب، تحميل تطبيق لمشاهدة جميع قنوات العالم للايفون ،ركاته اهلا بكم في حلقه جديده مشكله النهارده يا جماعه اللي هنعرضها ما لهاش علاقه بالقوالب اطلاقا الموضوع كله يخص بلوجر انت عندك هنا في الاعدادات الخاصه بالمدونه بتحدد عدد المقالات اللي يظهر في الصفحه الرئيسيه او في الاقسام بيكونوااو ازيد ممكن تخليهماوعلى حسب ما ان.

تطبيق Live Plus


ت عاوز وبتعمل حفظ بتيجي هنا في الصفحه الرئيسيه بتلاقي ظهر لك بس اربع مقالات او خمس او خلاص زي ما ظهر قدامنا كده زي ما قلت لك السبب معهوش في، شاهد جميع القنوات ، القالب السبب راجع لمنصه بلوجر نفسها وهقول لك الحل ان شاء الله في الحلقه دي بس ركز معايا من البدايه للنهايه عشان نبدا نحل المشكله مع بعض اولا عاوز بس اوضح لك الاسباب ا، قنوات شاهد vip ،لاساسيه المشكله اول حاجه خلاص بتكون طويله جدا يعني المشكله دي ممكن تواجه الناس اللي هم عندهم عدد كلمات المقالات بيزيد عنكلمه اوكلمه اوكلمه وبيكون جوه المقال صور كتير جدا او التيكس مكتوب بشكل معين معمول له فونت معين محطوط في اكوا كليب مزود في حاجات كتير المه.



م المخاله بتبقى دسمه جوجل او بلوجر بشكل عام مخصصه انها تعرض لك اربع مقالات من المخالرات الدرس ملانه طب الحل ايه الحل كله بساطه بتيجي معايا ، مشاهدة جميع قنوات العالم على الحاسوب ،كده وتخش على وبتيجي على اخر خمس مقالات تمام انا باجي بسلم من اول ما خالد ودي ودي ودي واللي تحت منها خمسه اعمل ايه اخش على المرحله الاولى كده عشان احل المشكله بقى وه، عدد قنوات شاهد ،اجي تحت اول صوره كده وهضغط على كلمه ايه رابط انتقال شايف ده بالظبط ادراج رابط انتقال المهم ان انا اكون واقف في مكان فاضي زي ده كده اللي هو تحت الصوره وبعدين اختار رابط انتقام بص ايه اللي ظهر معايا اللي ظهر معايا انه في خط كده ظهر لي هو ده اللي انا عاوز.

تطبيق Yacine Tv


ه وبعدها هعمل تعديل يعني برده تاني للمخاله اللي تحت منها كده انا خلصت المرحله الاولى المخله اللي تحت منها اعملها بنفس النمط يا جماعه برده تحت الصوره كده، تطبيق لمشاهدة جميع قنوات العالم مجانا ، اتاكد ان انا وقفت في مكان المكان ده يكون في مسافه او مسافه فارغه تحت الصوره وهاجي برده تحت رابط انتقال اهو واعمل تعديل كده انا عملت الدنيا فاضل لي كمان ثلاثه هاجي بقى على اللي ب، شاهد قنوات ssc ،عد منها كده برده بنفس الطريقه يا جماعه ليه بقى انا بعمل كده انا بقول لك المشكله دي هتواجه الناس اللي عندها مقالات قويه قويه بمعنى ان عندهم كثيره وكمان جوه المخال اكواد سي اس اس او جافا سكريبت او اي حاجه من الحاجات دي خلينا نروح بقى لاخر مقاله مثلا دي الخمس.



ه تقريبا برده هعمل فيها نفس الفكره بنفس الطريقه رابط انتقال تعالى بقى نشوف كده احنا دلوقتي في الصفحه الرئيسيه كان ظاهر خمسه ادي تقريبابس هعمل الخشبه ، تطبيق لمشاهدة جميع قنوات النايل سات ،بعد ما عدلت كده شوف ايه اللي هيحصل بص بقى انا دلوقتي معايا واحد اثنين ثلاثهولو انت محدد كمان هيزيد اذا كده يا جماعه المشكله اتحلت المشكله اتحلت الحمد لله لو انت طلعت بره ك، رابط مشاهدة قنوات التلفزيون ،ده وعملت الاعدادات وحتى زودت بقى الرقم ده اللي هو العشر مخالات الرئيسيه والكلام ده ينطلق في الاقسام الكلام ده ينطبق على الاقسام يعني لو دخلت قسم الاقسام كده ولقيت انه ما بيظهرش في مقالات كثير اعرف ان انت روح على مقالات القسم نفسه عندك في المدونه هتروح راي.

برنامج Free Flix TV Pro


ح على ما خلاص القسم نفسه في المدونه بتاعتك وتبدا طيب في مشكله بتبقى ظاهره المشكله دي تاني مع ناس تانيه اه ظاهره مع ناس تانيه اللي هم مين بقى الناس ال، جميع حلقات جوهرة القصر ،لي هم التكوين الداخلي بتاع المخلاب بتاعتهم فيها مشاكل اول اللي كتب المخالف بتاعته على الورد نسقها على اي صحه زي ما هي ونحط المقال بتنسيقه الخارجي في قلب التنسيق بتاع ال، tv جميع القنوات ،وجه بتاع البلوجر العاديه فطبعا هيبقى فيها اخطاء ومشاكل وبيعمل الكلام ده في كل مقاله فبيظهر معاه في الصفحه الرئيسيه لمشاكل دي فعشان تتفادى المشكله دي ايه يا عم الحل اللي احنا قدمناه دلوقتي اللي هو رابط الانتقال ده وبتعد عن انك تنسق بره ما تنصكش المخراب بتاعتك من بره يعني ب.



كل بساطه الاصلح ليك والاحسن ليك انك تستخدم الوجهه الاساسيه بتاعه بلوجر اللي هي وجهه الكتابه الاساسيه اللي هي دي عندك الادوات الادوات اللي ظاهره ، tv جميع قنوات العالم ،قدامك دي كلها بتستخدمها بدل ما تنطق بره في اي مكان اشتغل هنا افضل لك واحسن لك بكثير جدا واحنا قبل كده يا جماعه شرحنا الكلام ده في حلقات قبل كده اللي هي تخص دوري بلوجر ، تحميل برنامج تلفزيون بث مباشر لجميع القنوات ،كامله من السفر للاحترام وهتحط برده كل اللي انت عاوزه وجداول واعمل كل حاجه لكن لو لقيت ان المخاله بعد ما اتنشرت او مجموعه المقالات بعد ما اتنشرت مش ظاهره لك كميه المخلط في الصفحه الرئيسيه فانت بتضغط هنا كده بنفس الطريقه و.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع