القائمة الرئيسية

الصفحات

مشاهدة البث المباشر للمباريات على الآيفون

مشاهدة البث المباشر للمباريات على الآيفون
مشاهدة البث المباشر للمباريات على الآيفون

اهر لك حاجه هنا اللي انت الحا، Sony Crackle. أفضل التطبيقات لمشاهدة وتحميل الأفلام ،جات اللي انت تضغط على ايه لو انا بتاعتي بلوجر بلوكس يعني مدونات انا عاوز خش هنا سته بورد برست او حاجه من الحاجات دي بيقول لك انت عندك امكانيه انك تصدق كل الخدمات، SnagFilms ، اللي ظاهره قدامك دي كلها تخص مجال المدونات تورنيه وحرقان بيقول لك انت تسطب ادوات كمان تمام تقدر تسطب متاجر في جيمز اللي هو مواقع مواقع العاب في ايه ثاني حاجات كثيره جدا وال بتسحب المخالط وكلام من ده وفي هتلاقي في حاجات خاصه بالمتاجر الالكترونيه اهو تمام كل ده.



 تقدر تسطبه ‏open كارد والحاجات دي كلها اللي هي خاصه بالمتاجر الالكترونيه موجوده تقدر تستخدم اي حاجه من الحاجات دي كلها بس انا خليني انا هسيب ده ، Pluto TV. ،كله وارجع من الاول تاني عشان ما توهكش هاجي على بلوكس خش على بلوكز اشوف اجدد اصدار ايه وسطه انا ده مثلا اضغط عليه ضغطه واحده بس يبدا يدخلني في مرحله بعدها المر، Vudu ،حله اللي بعدها بيقول لي اختار الدومين اللي انت هتشتغل عليه فانا اخترت الدومين ده خلاص اوتوماتيك هو شغال علي مجاني بيقول لي هنا سمي قاعده البيانات وبيقول لي هنا اختار الموقع بتاعك هيكون hd بس من غير اسم ولا اتش دي بي اس ولا عاوزه اتش تي بي اس مش شهاده اعمال ثل.

أفضل برنامج لمشاهدة الأفلام للاندرويد مجانا


اثه دبليو انا والداتا بيز مثلا هسميهاوليكن مثلا ده كله برده ما فيش مشكله والدايركت ده انا مش هكتب فيه حاجه علشان اشوف الموقع نفسه هيخليه في المسار الاساس، FilmRise. ، ليا ولا لا والبيانات التانيه دي بقى على ما اظن مش محتاجين منها اي حاجه خلينا بس هنا نبدا عشان نشوف هيعمل هيودينا لحد فين انا يا جماعه معاكم برده وبسطه بخوت لاول مره علشا، البث المباشر للمباريات على ايجي سبورت ،ن الكل حابه تكمل والسطر على الموقع هنا جاب لي رساله ايرور هنشوفها كده الدومين انت اخترته زمان زي ما اتفقنا هنا ده اسم قاعده البيانات خلي بالك هنا بتحط بقى الاتش تي في اس علشان يبقى ما فيش امان وبعدين بتضغط انستول وبعدها بعد فعل الورد برست تعال نروح نتاكد كده نطلع بره بق.



ى خلاص كده ونخش على الحاجات المتثبتها هو بالفعل ثبت لي ورد بريس اهو على الاستضافه بتاعتي والورد بريس بقى دلوقتي لما تيجي تخش على هنا كده هتخش الع، عالم الكورة للبث المباشر للمباريات ،مر كله لكن خلينا نشوف دلوقتي شكل الموقع بعمل ازاي بعد ما ركبنا الورد بلس هتضغط كده على لوجن ورد الريس عشان تشوف شكل لوحه البيانات لوحه الاداره الخاصه بيك الخاصه ، مواقع البث المباشر للمباريات ،بورد بيست بتاعتك عامله ازاي زي ما انتم شايفين ركب ليك الورد بلس باللغه الانجليزيه انا بالنسبه لي هحولها بالعربي وهعدل في حاجات كثير طب عايزين نشوف شكل الموقع عاوزين نشوف شكل الموقع عامل ازاي بص كده على الموقع بتاعك الموقع بتاعك نزل خلاص وبقى ليه وجو.

Tubi TV. أفضل التطبيقات لمشاهدة وتحميل الأفلام


ده على الانترنت اخباء عندك ، تطبيق البث المباشر للمباريات ،موقع كامل ما فيش مشكله ودلوقتي هنركب عليه قالب جنه ونركب كل حاجه احنا عاوزينها كملوا بس معايا الحلقه للاخر كده احنا ركبنا على على الاضافه وادوا من يشتغل كمان ودي ل، برنامج البث المباشر للمباريات ،وحه الاداره كان بتاعتنا بتاعه الورد ب انت كده سطبت الورد بلس اللي هو فيرجناللي هو احدث ورد فخلينا نروح على الاعدادات الخاصه بالورد بريس علشان نعدل موضوع اللغه لان انا دايما بحب ان انا خلينا نخش على السيتنج كده وبعدين نخش على اللغه على نختار لغه عربيه علشان نخلي الو.



رد برست معانا عربي مش انجليزي هبدا بختار عندي هنا اللغات هختار اللغه دي علشان انا معلوماتي وثقافت عربيه مش انجليزي هضغط على حفظ علشان يبدا، البث المباشر للمباريات على ايجي ناو ، يحول لي اللوحه بتاعه الورد بلس بالانجليزي لعربي بالكامل تمام كده اللغه العربيه وبتسهل علينا شويه انا شخصيا بحب اللغه دي علشان بتسهل عليا ان انا اتنقل واعرف التفاصيل كامله طي، يوتيوب البث المباشر للمباريات ،ب بقى معانا دلوقتي اللوحه الخاصه برده لسه كامله ممكن اعمل فيها كل اللي انا عاوزه خلي بالك ركز قوي في الحته دي لان الحته دي مهمه يا جماعه والناس سالت فيها بص كده شهاده الامان راكبه على الموقع بتاعك يعني معناه انه انت استفدت بالاس اس ال المجانيه اللي هو اديها ل.

Popcornflix. أفضل التطبيقات لمشاهدة وتحميل الأفلام


ك بيقول لك ان انت تقدر بقى تشتغل في المساحه المتحدده ليك وكمان في الباندوتس المتحدد ليك البندوتش كبير جدا وهياخذ كثير يعني احنا عندنا في البندوتش الصفح، بث مباشر للمباريات تويتر ،ه الرئيسيهجيجاجيجا يعني حاجه بقى نرجع بقى للوحه تاني بتاعه الموقع الحاجات اللي مثبته عندك انت بتلاقيها ظاهره هنا انت ممكن بقى تثبت حاجات تانيه على دومينات تانيه عندك ثلاث مواقع تع، مباشر مباريات مصر اليوم ،ملهم هنخش ثاني على خدمات ونخش على لوحه احنا اتفقنا يا جماعه ان كل حاله من هنا اهي عندك دي لما بتخش عليها بتقدر برده تشوف الحاجات اللي انت مثبتها ايه وموجود عندك في الورد بلس ممكن ممكن تعمل تثبيت من جديد من هنا كده تمام بس انا بفضل بفضل في خلينا نخ.



ش على الخدمات دي كده تاني ونخش على اكسس ناو عشان نخش على كنترول بانل الخاص بالموقع بتاعنا هنا يا سيدي بيقول لك ان انت تقريبا الرساله دي معناه، بث مباشر للمباريات مواقع بدون تقطيع ،ا ان عدم التفاعل لمدهيوم بيبقى في حظر لحاجه معينه او حاجه يعني ببص عليها واعرف معناها برده هنا تمام زي الفل احنا عملنا الورد بريس ولو دخلت على مدير الملفات كده تقدر برده تشو، موقع عالم الكورة للبث المباشر للمباريات ،ف كل حاجه من مدير الملفات الخاص بالموقع بتاعك ايوه ملفاتك كلها الموجوده البي اس بي وكل حاجه موجوده كل المصرات دي موجوده في الموقع لوحه مدير ملفات كامله قدامك اهي كمان تقدر تكريه كمان ملفات جديده وترفع عليها حاجات جديده زي ما انت عاوز الموضوع ده راجع.

Yidio. أفضل التطبيقات لمشاهدة وتحميل الأفلام


 لك انت خلينا نرجع كمان ورا شويه ونشوف بقيت قاعده البيانات تمام وكمان حرب كمان قبل ما اقفل معاكم الفيديو اسطب لكم قالب جنه نجرب كده نشوف الاستضافه ، موقع فى العارضه للبث المباشر للمباريات ،هتعمل ايه هنا بيقول لك انت لسه ما استهلكتش ثمن الباندويتش بتاعك انت كمان ما استهلكتش منه حاجه لسه هو بيقول لك ان انت استخدمت القاعده بيانات واحده واستخدمت مدير ملفات و، الربح من البث المباشر للمباريات ،احد واستخدمت ايميل واحد فلسه الحاجات الثانيه ما استهلكتش انت منها حاجه فما فيش مشكله وزي الفل قوي وزي ما في حاجه ثانيه متاجر الكترونيه اي حاجه هتلاقيها من القائمه دي انا خلاص بقى الكنترول بانل كده مش عاوزه في حاجه بالنسبه لي الوورد بريست خلاص مفتوح قدامي هبدا بق.



ى اركب عليه قالب جديد خش بقى على المظهر كده وبعد ما تخش على المظهر وخالب هنبدا بقى احنا نركب قالب من الجهاز من عندنا احنا تمام هنبدا احنا نركب قلب، برنامج للبث المباشر للمباريات ، دلوقتي من الجهاز بتاعنا هو مركب لك القالب الافتراضي ده انا افتراضي مش عاوزه واروح اجيب اعمل رفع قالب علشان ارفع قالب من عندي من على الجهاز بعد ما ضغطت على رفع ق، افضل موقع للبث المباشر للمباريات ،الب بيبدا يفتح لك بقى الجهاز عشان تختار منه الاماكن اللي انت عين فيها القلب بتاعك انا عندك قلب اجرب قالب جنه كده واعمل لي تسطيب وهنتظر لحظات هيبدا يرفع الخالق وبعد ما يرفع القالب يبدا بقى يثبتوا على على الورد بريس امام في المر.

لا تغلق المتصفح. انتظر حتى يكتمل التحميل قد يستغرق ذلك بعض الدقائق

ضع تعليق يكتمل التحميل

 
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع