القائمة الرئيسية

الصفحات

افضل تطبيقات لمشاهدة المباريات بث مباشر من الهاتف مجانا 2024

افضل تطبيقات لمشاهدة المباريات بث مباشر من الهاتف مجانا 2024
افضل تطبيقات لمشاهدة المباريات بث مباشر من الهاتف مجانا 2024

ه الضمان بنقول سنتين والعمر الافتراضي للشاشه اللي موجوده معانا هو ثلاث سنوات والعمر الافتراضي بتلتزم فيه الشركه بتوفير قطع الغيار بعد انتهاء الضمان وده ال، برنامج أدرار تي في للاندرويد. ،جديد اللي الزم قانون حمايه المستهلك الشركات بان هي فين توفير قطع الغيار بالنسبه للمستهلك على المداخل الموجوده في الظهر عندي هنا ده مخرج الصوت الضوئي عندي هنا عند، تنزيل تطبيق ياسين تي في yacine tv ،ي مدخل الرسيفر الشاشه بتيجي برسيفر الهوائي يبقى دي المداخل اللي موجوده عندي فضه ومدخل hdmi اللي هنا رقم ثلاثه نبص بعد كده على المداخل اللي موجوده في الجنب عندي ثلاث وعندي مدخلين hdmi المدخل الاول الاتش دي ام اي والمدخل الثاني بتقنيه الاي ار وتقنيه الاي ار.



 بتسمح بتشغيل اجهزه المسرح المنزلي المتطوره والاصدارات الحديثه موجوده معايا والموديل الاعلى اليوتيوباو اليوتيوبان اليو كيوعندي في مدخل يو اس ، تطبيق الاسطورة تي في Ostora tv لمشاهدة المباريات بدون تقطيع ،بي في الظهر في عدد المداخل في اكثريو اس بي لكن عدد المداخل الاتش دي ام اي اليوتيوبكمان في اليوتيوبمدخل الرسيفر الهوائي هتلاقيه موجود هنا في الجنب وده طبعا بيسهل على المستخد، تنزيل تطبيق Aloka iptv ،م توصيل سلك الدش او سلك الهوائي وده طبعا بيكون افضل وبنفضل ان المداخل علشان اثناء تعليق الشاشه ما يبقاش في اي مشكله او يبقى في ضغط على السلوك والمداخل اثناء التعليم فهنا ده الفروق اللي موجوده عندي ايه ثاني موجود عندي في الظهر مش موجود هنا عندي الا مكان توصيل ك.

برنامج دراما لايف Drama live


ابل الاعلى اليوتيوباو اليوتيوببيبقى موجود في الموديلات الاعلى معمول بزاويه بحيث انه ما يعكسش اثناء التعليق الشاشه انتاج يوليو ان اي دي دي المواصفات اللي مو، تطبيق Al match Tv ،جوده معايا واللي مكتوبه على الشاشه بعد كده هنا عندي دي المسامير اللي بنثبت بيها الحامل اللي على الحائط عندي اربع اماكن للمسامير نبص على الشاشه وتصميمها من اسفل عندي ه، تحميل برنامج بث مباشر للمباريات hd ،نا مكان قاعده التثبيت بيبقى ليها رمز ايه وعلى القاعده مكتوب ايه بعد كده عندي القناه الصوتيه اليمين وعندي هنا زراره اللي موجود في منتصف الشاشه بعد كده عندي القناه الصوتيه الشمال وعندي قاعده التثبيت الشمال واللي بيبقى عليها رمز بيه وموجوده على القاعده رمزي ده كان بالنسبه للتصميم.



 الشاشه ايه الملاحظه تصميم كمان غير موضوع المداخل وعددها والتوزيعها الملاحظه ان سمك الشاشه هنا تخين عن الموديلات الاعلى لو بصيت كده هتلاقي الشاش، تنزيل برنامج بث مباشر ،ه اتخن من الموديل اليوتيوباللي عملنا عنه مراجعه قبل كده الشاشه هنبدا نتكلم عن المواصفات واول حاجه هنتكلم عنها التصميم الملاحظ ان الشاشه اللي معايا ودي اليوتيوبعكس ال، تنزيل برنامج بث مباشر للمباريات المشفرة ،موديلات الاعلى منها اليوتيوباللي بتيجي قليله خالص هيخلينا نتكلم عن المعالج الموجود والمستخدم في الشاشه اللي موجوده قدامي انه يرفع الصوره اللي موجوده معايا منها ممكن كمان المعامل لانه صوت ويشغل الصوت الالوان بيحسن لي التباين والسطوع علشان احصل على الصو.

برنامج ياسين تي في Yacine tv


ره بجوده الوان نقيه وممتاز كمان عندي تقنيات كثيره بالنسبه للصوره بتخلي الصوره اللي موجوده عندي في شاشات ال جي موديلات الحديثه اليوتيوب صوره ممتاز، برنامج بث مباشر للمباريات ،ه ومن الاوضاع وصوره عندي بتيجي الخبير واحد او الغرفه المشرقه وضع اثنين اقدر علشان تناسب احتي بالنسبه للمحتوى اللي شغال والشاشه بتيجي بتقنيات مختلفه زي عندي الشاشه بت، برنامج بث مباشر من الجوال ،دعم الاتش دي اروبتابعه فهنا لو انت عندك منصه من المنصات زي نتفليكس فانت بتستفيد بالتقنيات المختلفه اللي بتساعد على تحسين الصوره اللي موجوده عندك وبتديك تجربه سينمائيه وشاشه كمان بتديني زي ما قلنا تجربه سينمائيه فقط بالذكاء الاصطناعي هنا الكلب عن نوع اللي موجود عن.



دي اللي موجود معايا بانل اي دي اس وده بنعرفهم من خلال الحروف الكرتونه او جنب العلبه اللي جايه مع الشاشه فهنا ببص على الحروف ببدا احدد نوع بيشتغ، برنامج بث مباشر للمباريات يلا شوت ،ل بالذكاء الاصطناعي المعالج الموجوده عندي القوي ان هي الصوت بالذكاء الاصطناعي كمان عندي في تقنيه وعندي امكانيه التحكم في صوت ومخارج الصوت كده هنتكلم عن الالعاب والشاش، بث مباشر برنامج يلا شوت ،ه بتيجي بمميزات كثير بتخلي ادائها في الالعاب اداء رائع لان الشاشه اول حاجه بتيجي عندي بمعدل تحديثموديلات العاب ممتاز او في الشاشه الرئيسيه عندي هتلاقي انها مليانه الرجاله كمان ما فيهاش اي فواصل الشاشه عباره عن الطقم بمميزات كثير عندي في المذابه الرياضي اللي .

برنامج الاسطورة لبث المباريات


بيقدر يديني تنبيهات رياضيه بمواعيد المباريات المختلفه الشاشه كمان فيها ميزه اللي بتظهر عندي في المباريات ونشوف صوره ارتفاعات ليه الخامات بالنسبه ، برنامج يفتح بث مباشر ،اكثر في الوقت الذي نشاهد هنبدا نحدد ونشوف ونحكم على مشكله التسريب هل موجوده معايا ولا لا هتظهر اثناء التقليب بين القنوات زي ما واضح قدامك واضح ان في تسريب في الشاشه لان هنا الت، تحميل برنامج يلا كورة بث مباشر للكمبيوتر ،سريب واضح عندي فوق جاي فوق عندي في اليمين وفي الشمال هتلاقي في اضاءه عاليه في الجوانب سواء من فوق في اليمين او في الشمال او في الشاشه من اسفل يمين وشمال لكن التسريب واضح اكتر شايفه من فوق تلاقي التسريب في كل الموديلات اللي موجوده الحديثه ال.



تسريب مش هتلاقيه في الشاشات الع اسعارها بتبقى مرتفعه نتكلم بقى عن المشكله الثانيه هل عندي في مشكله الشاشه المتسخه اللي بتظهر معايا اثناء المباريات ، تحميل برنامج يلا جول بث مباشر ،لا من الواضح ان هنا المشكله مش ظاهره معايا في الشاشه اللي موجوده قدامي لان الملعب ما فيهوش اي خطوط هنبص مع بعض في اي مباراه من المباريات اللي شغاله هنا عندي ما فيش ا، تحميل برنامج يلا شوت بث مباشر ،ي خطوط موجوده بالعرض مشكله بتظهر كده في الملاعب او في المباريات بلاقي ان في خطوط جايه بالعرض في الشاشه فين هنا الصوره بالنسبه للملعب زي ما واضح قدامك او اي دلائل على مشكله والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته السلام عليكم ورحمه الله فيديو جديد هنتعرف فيه عل.

تطبيق لايف نت تي في live net tv


ى التردد الصحيح لاشهر قناه للمسلسلات التركيه على النايل سات قناه اللي معانا هي قناه الفجر دراما الجزائريه هنعرف مع بعض من خلال الفيديو تعدد القناه اللي ش، برنامج بث مباشر للكمبيوتر ويندوز 7 ،غال واللي موجود على النايل سات والقناه على تردد حزمه عامه بتوصل لجميع الدول والمفاجاه ان القناه بتعرض المسلسل اعمال الدراما التركيه التاريخيه المؤسس عثمان الجزء ال، برنامج هاني البدري بث مباشر ،رابع والجزء الاخير هنعرف مع بعض تردد القناه وهنعرف اسم القناه اللي بيظهر معانا في القايمه والقناه بصوره ممتازه ما تنساش الاعجاب بالفيديو ولو في اي سؤال اكتبوا لي في التعليقات وان شاء الله هنجاوب عليهم ما تنساش الاشتراك معانا في القناه بنضغط منه والشرح على شاشه م.



ن شاشات سامسونج برسيفر البث وهنيجي هنا ندخل في اعدادات الخبير هندخل في البحث اليدوي هندخل في نايل سات وهنا هنبدا نفتح الترددات وتردد القناه اللي مو، برنامج الماتش هاني حتحوت بث مباشر ،جود معانا هنبدا نكتب كده جديد التردد تردد مره ثانيه بعد كده بننزل معدل الترميز معدل الترميز والاستقطاب افقي يبقى التردد قناه الفجر الجزائريه للدراما معدل التلميذ وباجي اضغط بحث وال، تحميل برنامج قنوات هوت بيرد بث مباشر ،تردد حزمه عامه بيوصل لجميع الدول تردد قوي هنا بينزل لي عنديقناه موجوده على التردد وعندي خمس قنوات للراديو وبعد ما بينزل قنوات اللي موجوده على التردد بلاقي قناه الفجر من ضمن القنوات زي ما واضح كده واسم القناه اللي بيظهر عندي غي.

هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع