القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث ملف قنوات Real Man b4 شامل نايل سات عربي

احدث ملف قنوات Real Man b4 شامل نايل سات عربي
احدث ملف قنوات Real Man b4 شامل نايل سات عربي

 يتقنه كل شديد عدنا لكم من جديد متابعين الكلام هذه النسخه الاخيره من تطبيق لايف بلس نسخهويفتح معنا عليها كيلو سياحي يوجد مجموعه من الاقسام وكذلك هنا لدينا مجموعه من الاقسام مدينه سبورتس بينا وهو سر موبيزل هنا كريسماس ولا قاعد وطبعا , طريقة تحديث رسيفر Real Man b4 ,هذا القسم الاول انتحديث رسيفر ستار نتت هنا ولا سبورت دينا انت غير قابلين ان زينه في الاعلام دوتي مجموع كثير من القنوات كما طرحت هنام مجموعه كبيره من قنواشفرة بين سبورت على النايل سات 2024ت وطبعا هناك بعض القنوات التي لديها مشاكل معا لدعم ثلاثه فيها حتى نرجوا تنقيها وسنواليكم طريقه تشغيل ان شاء الله طريقه التشغيل سهله جدا حتى مشاكل ايه ده شغلي تقدر تجيء ازيك وربما كان التطبيق يا عم البيت والمشاكل وهناك ما تقول هيدونا مذاكرتنا على القناه , تفعيل رسيفر ريال مان b4 2024 ,انتظر قليلا ومن ثم سيعمل مكسره تن بدون مشاكل ولكن لدينا مختلف الانتماءات ذلك ستبدا قليلا وربما تستعمل في مع بعض اعود الى الخلف اكذب هذه القائمه الجانبيه رونالدينو ار اى كى تى فى و ننتظركود التنين بلس 2024 قليلا كما تلاحظون قناة الان اصبحت اما ل علينا انتقل مباشرة انقسموا لي والداي في ايميل حيث توجد مجموعة كبيرة من أقسام بدولة تتوفر على قنوات عالمية بث قنوات عربى انجليزى فرنسى المانى إلى غلا انترنت ث, تحديث رسيفر Real Man b4 2024 ,انوي تطبيق من اللطيف وناس نقوم بحذف وحده وردت آي تي موقع جي تي في وهناك من الطرح رومانسي جدا وجسم الذي في اي مجموعه كبيره من الأقسام التي فيها كذلك مجموعة كبيرة من قنواتكم اسرحدون أم مجموعه كبيره من الفلفل الذكر بسرعه باكستان وأفغانستان البناء بين شعبي انت يا ل اكيد تلبانه لايف انزل بس كان بيننا لدينا نبقى الفرعون تالنت خالد هي الصوره نزلت واضحه والله هو في ايه ولما تاخذوا اكود تفعيل iptv رسيفر هايبر x7لصورة هتيجى تشوف الصراحه الان بسهوله غريبه بطريقه مش طبيعيه كده يعني السرعه غير صالحة خير بقى الصوره في التلفزيون ده وانت مثلا بعيد بقى بس في حاجات ثانيه انا هاجيب, كود تفعيل رسيفر ريال مان b4 2024 , حاجه زي كده مثلا ماشي.

ترددات قمر اموس المفتوحة



أفضل 8 مواقع تحديث iptv لرسيفر Real Man b4 يمنحك الآلاف سيرفرات مدفوعة يوميا




  •  جماعه الفراق ديت هي بتفرق معاشفرات powervu قنوات osn على النايل ساتنا احنا ازاى هنقدر الشاشه دي بعد الكسر يعني شربت بيبسي صوت محترم وبتديك اضاءه جيده واداء عالي وسمعت بضمان غير اسم المركب كل ده بينفعك بعد كده وكل ده بكود هاها iptv 2024الفلوس هي كده زودت الثمن لصالح الجوده اما في الشتاء السنه دائما بتلعب في بنات بس ونقطع الباقي اللي هي البورده والقطع اللي خاصه به ادوات الصوت وأدوات الباور والدائره بتاعه الجهاز شغل البتاع ده هتلاقيه الضعيف وشنط يعني انت خائنه فوقيه او شعبيه رخيص كده اقول لك دي اخرها.


  •  جنيه طب هي بقى لو مركزي سامسونج مش عارف ممكن تبقي جنيه جنيه شاشه ماركه ما علينا , جهاز ضبط الدش جوميا ,ان احنا بنتكلم كده انت مشكلتك ان انت عكود دراجون iptvندك شاشه صيني والبانه اللي اتكسر هتبقى فلوس خلاص ضاعت عليك كان البلد نفسه بنفسه ثمن الشاشة دائما حتى اي احد عنده البنهاوي الشاشه اتكسرت في الشاشه الصينيه دائما بقول له ما تصلح هاش اشتري شاشة جديدة بنفس السعر جنيه جنيه بس ليه انت فعلا طبعا ان انت بشروقك للشاشه الصيني تعتبر في الحاله دي شيء بنزل شاري شاشه الشاشة كريستاله بتاعت الشاشه خلي بالك وعلى فكره برده الشاشه الصينى , ريموت ريال مان b4 hd ,يا جماعه من الشاشه بطيئه قوي كده لا هي صوره جميله والله صورتها جميله واغلى اغلبهم بعمر كمان لكن الجوده بتاعه الخام بتكون ضعيفة بعض الشيء يعني.


  •  لو اتخبطت بكره ممكن تكتب عكس برضو قوة البني البتاع املف قنوات رسيفر iq 999ل سامسونج سوني بيكون اقوى ده طبيعي جدا فانت حضرتك عشان تشتري شاشه صيني يبقى انت دورت على السعر مش على الجوده فطبيعي الى واختصرت ان انت يعني بتكون فاهم كده وما تزعلش بوصة مثلا ومار, ملف قنوات Real Man b4 2024 ,كه بس تكون مركب وثمنها فوق مثلا جنيه وما اشتغلتش اكثر من ساعه وركب لها بقى لو انت الكسبان طبعا ولو الشاشه حجمها اكبر من كده لو صيني و حالتها جيده انا باقول لك لو حالتها.





افضل اشتراك iptv لرسيفر Real Man b4 أطول مدةتجدبد اشتراك كوبرا مجاني ايبى تيفى





 قوي يعني الحياة عليك ثاني يوم كامل في النصف, كودات رسيفر Real Man b4 , تمام استخدامها برده بس كده كل حاجه بالنسبه لي طيب اعتقد كلنا الاوبو الموبايل اللي عمل طبيعي جدا في المتوسط ومعظم الترنجات اللي موجوده انت بقى الشاشه كامله الورق بتاعك وقعدت برده كلنا بتاعه الثلج بتاع السنه دي نازله تليفوني مش عارف الناس دي ما كانتش منه اللون اللي اول مره اشوفكود تفعيل sawa iptvه بيحبوا الفلفل حطهم يعني هو الكبير اقول لها ان انا بقى اجيب لك سيره الالوان والحاجات دي يعني او لماذا اتوقعها وبعد بتتكلم عليها تاجر كبير ان الاوبو افجامعه واخيرا منه جدا احسن تجربه ب ف, تحديث رسيفر ريال مان b4 2024 ,كك من الكلام ده كله نحط الحاجات دي اللون البني موجود هنا بقى شويه عن التغيير المهم كانت الشركه الاولى من نوعها تعمل حاجه اسمها زي ما قلنا هاشحن واكلمك في البيت الثاني مثلا ثلاثه مباراه حتى وائل السنه متوقع اللي هي كلنا حتى الكليه يبقاش بحاجه انا كنت هنا هنا الحته قليله جدا برده لكن ما زال برده يتاخذ حي شويه وممكن قلت لها اكثر من كده يبقى مش عارف حاجه زي كده سوفت رسيفر هايبر x5ثاني بقى وهو تشغيل مهم جدا برده تكون موضوع فاطمه موبايل برده توقعات فاطمه الموبايل فاطمه هنا فاطمه شغاله سريع جدا على فكره شارع الجامعه شيكابالا علشان ليه البوك ماشي عاد, تجديد اشتراك رسيفر Real Man b4 ,ي مش من الاولويات الموضوع ده ما ينفعش يبقى مش من الاول خالص لاني تقريبا علاء اللي هو خلاص اسمها ندى خلي يمكن هي حاجه كده لسه في اللبن الفي المئه في المئه فيلم هندي شخصيه مهمه مش اي حاجه وانا جاي وقع بقى بعد الكلام ده كله ان الخاصيه دي في الويبو أفبعد بتقول اللكود تفعيل joker iptv 2024ي هنلاقي السوبر بوك زي الفل بس عادي لكن من يوم ما علينا بقى موضوع البصمه اللي هيتشال من وراء دوت يتحط في الشاشة هيوصلنا امسحها ظهر الموبايل طبيعي بقى يعني عقليا ان مثلا بطا, تفعيل الشيرنج ريال مان b4 2024 ,رية الموبايل شويه البطاريه ممكن برده ممكن ثانيه موجوده لما تفتح الموبايل هنا وهو موضوع مهم جدا في حياة الموبايل كان رد قليل قوي مع ان.




افضل موقع لتحميل سوفت وير جميع اجهزة الصن بلص 1507





  •  خرجوني انت بتتكلم موبايل مش موجود في مصر ومش فرينزي سامسونج حاجه فخرهم المقارنة الحته الأداء دي معن, ملف قنوات ريال مان b4 hd mini ,اها موبايل ثاني هنشوف برده يعني انت في الأداء ما اعرفش المفروض على الورق الكلام كده ممكن تلاقي اللي مع الوقت برده عندك هيبان الحاجه بقى الجديده اللي انا يعني مجربتهاش قبل كده خالصكود evdtv مجاني مش هتزهق قوي ثلاثة غريبه انت ممكن تفتحي الكاميرا مجرد اللي انت حاططها على الواتس وهي بينا وشمال يا ملك الموت اللي في الكاميرا هناك بتقلب بيدك بس على الهواء تمام ممكن تبعثي الموبايل عندكو يتصور القلم اللي كان موتني تكتب كده كلها انت متخانق انت لما تضغط على.


  •  القلم شويه اكثر الخط قل معك حاجه غريبه انت ده موبايل ع, hd plus iptv ,ادي مش فارقه يعني خلينا نجرب موضوع القلم ده واقول لكم بقى الفارس فعلا انا بقى اول مره اجربه اعتقد ناس كثير قوي عندها في دول تعرف انا هاجيب موبايل بقلم ليه يا هاجر بقى نشوف هاعمل حاجه برده استمتعت بها جدا انا بجرب الموبايل بصراحه كاميراته انا عندي في يوم الاتنين مبروك يا ميرا ضعيف شويه يملف قنوات وان شوت s6عني لازم اعترف ده ولازم انزل بقى جوجل كاميرا وبتاع عشان اقدر اعتمد على الكاميرا هنا وفعلا التي اعتمد عليها خلاص الموضوع تحل بس هنا بقى انت مش محتاج تعمل اي حاجه هناك امراتي حلوه قوى فعلا سامسونج الفتره الاخيره مهتمه.


  •  كاميرات الاستماره تحتها كاميرا وايت انجل ما فيش احسن منها في اي موبايل سا, ملف قنوات رسيفر ريال مان b4 ,مسونج يعني حلقه الموضوع ده على الشركات بصراحه وايد انجل يا ميساء ليهتكتب كده كلها انت متخانق انت لما تضغط على القلم شويه اكثر الخط قل معك حاجه غريبه انت ده موبايل عادي مش فارقه يعني خلينا نجرب موضوع القلم ده واقول لكم بقى الفاركود برنامج التنين بلسس فعلا انا بقى اول مره كانت تعتقد ناس كثير قوي عندها فضول تعرف انا هجيب موبايل بقلم ليه يا هاجر بقى نشوف هاعمل حاجه برده استمتعت.




احدث سوفت وير رسيفر ريال مان b4 مع اشتراك 6 شهور مجانا





 أداء منازل فعلا وش اللي هو من أثر على الموبايل هي دي كل حاجه بتعملها عليه لذلك تخرج لا انا ماشي كده لذيذه قوي كثير وكل ما عندكش اي مشاكل مع اي حاجه الدنيا لذي, اعادة برمجة رسيفر ريال مان b4 ,ذه قوي افتح الواي فاي عقبال ناس كويسه على طول ده في جديد لازم يعملوا فيك بس حتى في كده سيرتك ده لذيذ قوي يعني مجرد نفضل اعمل الحاجات دي والله انا ممكن مش عارف يا تافه بالنسبه لك ولا ايه بس فعلا هو ده انا بتصل على الأدب فيها ويخليها على الحشو في البنطلون بتاعه القماش كدهكود تفعيل panda iptv 2024 كمان في حاجه حزينة جدا واكيد كلنا عارفين هو موضوع الجواز ده عشان مش راضيه أول سكة على فكره الموضوع من اي مكان تخرج منها وترجع بقى الرز بقى اللي هو هنا النت بتعمل شوية بقى, ملف قنوات Real Man b4 , التطبيق اللي قبله بتوجع اثنين واضح قوي بس خائف تتكلم معه لا بقى في البطاقه كويس جدا بصراحه مش باين فيها ممتاز جدا جدا برده نضرب ورقتين هناكل في الكاميرا الاماميه والخلفيه باحترافيه جدا ومكتوبة الموضوع ده بطريقه غريبه هو مش حقيقي قوي لكنه بيعرف جدا والشيء اللي بيسامح جوزى بيبقى كيلو في بطنك ثاني هنا عندنا بدل الحدوته و كريم في ثانيه علىكود تفعيل cobra iptv مجانا طبع كتاب بطاريه الموبايل بقى هنا هي برده من ال, كودات رسيفر ريال مان b4 ,حاجات اللي فيها شويه من ناحيه الشحن السريع بقى براحتها كويس جدا جدا جدا في الميه اوفي انا كمان نصف ساعه حاجه كل حاجه بالنسبه لي مش عارف حتى ليه ما انت بقى لك كثير قوي ما عندناش النهارده من الجهاز هو اللي احنا انقر الحاجات رخيصه مع حياه الغيه علشان يشوف احسن اشتري ايه يمكن حاجات غاليه مصر مثلا وبصراحه انا شوفتها لما كنت فيها لا يعني حسب مجهودك وتزوير علىكود تفعيل سيرفر haha iptv 2024 اليوتيوب اكتشفت النسيم من اقول بنات اللي موجوده في الحياه يعني انا كنت عاوز اجيب حاجه هتلاقيني موجود عشان جربها بقى ما لقيتش غير كده ما وصلتش.




احدث سوفت وير رسيفر Real Man b4 شامل آخر تحديث





  •  عليهاكود جي شير بلس واقول لها عملت موضوع الكاميرا فيها كم بتديني عزاء ممتاز جدا احسن بكثير مما كان عليه قبل كده تمام الفكرة بقى ان انا اللي هعمل كل ده انا معي نوت بطلعه بص في الصورة سمعتها في ال, كود تفعيل رسيفر Real Man b4 ,صوره بتطلع جامده جدا وبعدين عندي موضوع الولد قال لي لا بس ده تحفه احسن من اللي ضربتها على الموبايل ما فيش مره وصور صوره بنوته بصراحه وتطلع صوره ما سمعتش عليها ما فيش الكلام ده مش موجود مع غمراسن رجل الاسد ودائما لما بيطلع موبكود تفعيل tiger iptv 2024ايل صور في صوره لازم تبقى حاجه لازم قعدت فيها بورسعيد موديل فيديو موبايل انجليزي في الفيديو بتاع تحولها.


  •  الغضب بالنسبه لي ضروري جدا عشان انا كنت بدور الكتب لو فاكرين وعمال بقى صور حاجات سته وكده احتاج لو عايز اجمل ناس محتاجين ده كله خلاص بقى المفروض ان انا كده وارجع النوت خلاص تاخذي منه مش محتاجه حاجه الفكره بقى فكره انت اللي بتخليني ا, رسيفر Real Man b4 ,رجع اللي هو الاداء والثلاثاء الاثنين كود تفعيل cobra iptv 2024اي ارقام ليوم الاثنين بيبقوا حاجه في العالم اقوى معي في اي مشكله مختلفتين تماما عن بعض يعني المهم بس في الجروب هنا بيستخدم الجهاز السوفت وير الثالث والله يعني كل حاجه فيه بتاعهم في يدك كده قوي كل الحاجات دي بتبقى على قد ما يقدر تمام مع الشاشههند انت بتخلي موضوع ثالث.


  •  جدا جدا جدا زياد على كده الاداء القوي جدا بتاع قل وما فيش ولا موبايل اتغلب عليها التصلب اكتبها على بعضه فيك منطقت, سوفت ريال مان b4 ,ي بسرعه مش منطقيه تمام الحين النوت بيستخدم نفسي عشان تبقى ده لكنه يستخدم سوفت ويركود سيرفر فانيلا مليء بالبيتش رد والامكانيات والحاجات اللي بتلعب فيهم مش عايز تجيب ده نفس الوقت انت شايفه بتاعتك هنا غيرت في فرق ملحون انا مش هزعل من الموت في النقطه دي لان انا اي موبايل من : لحد الان الامر سر بصراحه كان بيتفرج على من الحته اداه الوقت الاداء.




سوفت تحويل رسيفر ريال مان b4 لتشغيل قنوات osn مجانا





 دين هنا قنوات بي ان سبورت ماتلاحظون يمكننا مشاهده مباشره بنفس الطريقه بالكود تفعيل ipfoxشغل داخل وكذلك في جنب جدا رائعه تطبيق رائع جدا تبعا لتكبير الشاشه فقط اضغط هنا لتكبير الشاشه و يمكنك المشاهده واستمتع بالمشاهده منزل افلام نفس الشهيد مجموعه كبيره من الافلام حذف الفتى, Real Man b4 receiver code , انجليزي هندي فرنسي-عربي كما تريد تختار الافلام الايطاليه تشتغل ومن ثم تظهر معك الافلام في هذه الطريقه كما هو موضح ان تكون مجموعه كبيره من الافلام المشغل الداخلي للتكبير و يمكنك الانتقال الى اسلام اخرى من هنا في تاريخ تطبيق كبيره في فيديو واحد عكود تفعيل cobra iptv 2024 مجاناليك حتى تتعرف على اسم أولا بعد ذلك على المحتويات داخلها بالتفتيح في الذهاب المشاة كنت تستمتع بالمشاهدة من خلال التطبيق فما عليك الا الضغط على زر الاعجاب نستمر في تقديم الافضل انشاء الى هنا نكون قد وصلنا الى نهايه هذا الفيديو نتمنى ان يكون فيديو قد نال اعجابكم وان كان كذلك الدعم بالضغط على زر الإعجاب نستمر في تقديم الافضل انشاء سلامه مشاهدة الق, كود ريال مان b4 تي في ,نوات العالميه و الافلام والمسلسلات ولككود تفعيل برنامج dragon iptv 2024ن كم هو عدد القنوات الافلام نعم لي انا هذا التطبيق هو عبارة عن أهدافك الأذان يمكنكم مشاهده القنوات قالت يمكنك مشاهدتها في تطبيقات نعم اشتاق ولكن هناك مواقع تمكنك من مشاهدة القنوات اذان الكنافه موديلات السيارات ال اي تي دي ما يسمى بال اي تي جينر نعم كل هذه الأمور فتحصل على أن شاء الله اوبن بوك اعرف تذكير واول مباشر في في نعم المباشر في نصف رائع جدا تقوم بشرح يا مكة ول, تجديد اشتراك رسيفر Real Man b4 مجانا 2024 ,كن جديد خاتم نسخه منك انت كان لديه ذلك فاكيد هناك بعض مميزات لن تنهار كتك اجدد نسخه ان شاء الله سنتعرف على بعده هنا وانت.





أفضل 6 مواقع تقدم ملفات قنوات رسيفر ريال مان b4 شامل جميع قنوات القمر البلغاري




  •  رام و جيجا ذاكره داخليه وبسعر اقل منجنيه يعني ليه يا رب الناس اللي مش عارفه ان انا اكثر وده لان الموبايل جاي لي تقريبا في نفس اللونموبايل قولي بقى قبل كده ما فيش اي فرق اللون اللي هو الاسود بس مش اسود اللون كده لمسه طكود تفعيل iptv لرسيفر 2024بيه اول انت رصاصيه وطبعا كالعاده الموبايل هنا مصنوع من البلاستيك لكن بصراحه متعودين عليها مين دي اللي هو يبقى شكله جدا وتحسم عليه طبقا زنجيه كده وبغض النظر على موضوع البصمات وكده لكن فعلا تحس اللي جاي وعليه الطبقتين مثلا.


  •  بلاستيك عشان هو ده برده يعني ما ينفعش اقول لك بصراحه اول ما اعرفش حاجه ثاني خليك مع الموبايل عادي وزي ما قلنا بلاستيك ما بيكتب, كود Real Man b4 tv ,ش خالص كي لا بجد البيت واللي سمعنا قيمه جدا في بيتك كده لو لقيته معي هنا مش عاليه تعال يا اسطى لك اللي انا فيها كانت من شاشة الموبايل بقى وشاشة هنا من الحاجكود تفعيل سيرفر haha iptv 2024ات الأساسية التي تميز بتاعته زي ما انتم شايفين كده حوال فوق الممتاز الماتش اللي هو ترتيب مصر في هذه النقطة بيروحوا فوق مش موجود اصلا ما فيش حواف بس هي دي كده يعني هم ولا ثانيه تجيب ماتش النهاردة بتاع بس في حوار هنا شويه حاسه اللي تحت صغيره جدا جدا مش, كود تفعيل رسيفر Real Man b4 , هتلاقي طبعا انا سايب الظاهر هنا تشتغل وبعدين حاجه اكثر مش هتلاقي زي كده في الفئه السعريه.


  •  دى الاستحواذ ده ابدا مفيش حاجه اسمها كده اشتراك حنان احبك جدا بحاجه زي كده وتعمل لايك للفيديو عكود تفعيل orange iptv 2024لشان يعني تشجع بقى والحاجات فوق النظر على الموضوع اللي بتتحمل ازاي وقد ايه هو جامد جدا الا ان الوان الشاشه نفسها برده حاجه جميله قوي بصراحه يعني هي اللي هي مش شبهه قوي واحشني هتبق, قنوات ريال مان b4 ,ى فى بقى ومش هي ومش لها هي ولا هي حقيقيه او الالوان باهته لا الشاشه حاجه وسط شاشات اوبو الجديده او الصراحه ما فيش اي مشاكل شرطه هات تحت اشعه الشمس فوق الممتاز يعني انا جربت الرميالشاشه بتاعته ما كانش قبل كده فتحت نفسي كمان برده تحت شويه ده احسن من للاسف لو.




احدث ملف قنوات ريال مان b4 شامل نايل سات و اموس الاسرائيلي




 الاي ايه دلوقت اللي هو اللي هو والبنت ده انا كنت تعبانه عليه جدا على فكره انا اقسم بالله وكانت هيدي في اللي وحش, رسيفر Real Man b4 الجديد , يعني لازم نتقابل يوم مشاهده الفيديو خبطني الطريقه تقريبا بتاعه , اسبوع اهلا بيبقى معه في البيت لو انت فاكرين كنت بتعملها تعبان جدا تعبان جدا والله يا جماكود تفعيل سيرفر فانيلا 2024 مجاناعه من يومين في البدايه سامحوني عشان تشوف الفيديو ده ان انا نمت وصحيت بقى انا حياتي كلها دلوقتي بس حاول ان انا يجي لي برد افضل سبوع عالي في البرد قالوا يوم اصور فيه ارجع هيجي لي بالطبع اعمل لها يعني وضع مفتوح ليه ما لكش في الحاجات دي عملنا فيديو استفتاء ج, Real Man b4 iptv activation code 2024 ,دا ان وهو الحوت الازرق فيديو زي جدعان انا بقى وحاجات وتعبان في الفيديو بطريقه في الاخر , بعد كده بقى ايه اللي هو جنب بتاع تبقى مبسوطه قوي جدا اكثر منك بس بقى مستني في اكود تفعيل iptv شارب ستار h8 2024لموضوع ده برده على فكره تصوير وبتاع عملت الفيديو ده كان جامد جدا احسنت راحت اللي عملتها طبعا عملنا الفيديو بتاعي مش عارف ليه بقى شويه ثلاثه ابدا اكتب سكره الموت وبعد كده حسيت ا, رسيفر سبايدر 2024 ,ن لا مش لازم مش لازم كده كده هيكسر ايه المميز في حاجه زي كده انا قررت اعمله بس للاسف محتاج حد يساعدني فيك جدا لان ما ينفعش اعمل حاجه كل واحد يقول وفي غلطه بس على فكره مش مبسوط ولا حاجات دي اكسر موبايلك خلاص معدش ينفع صور حاجه ثاني انكسر مرة واحدة فكلمة ايه هي بقى ورحنا عملناها في اليوم ده جامد والمايك نسينا السلك بتاع حاجات غريبه جدا كنا هناك الكيس وراح ارض طلعت مش طالبه ورجعنا سوارنا.



هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع