القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل جهاز قياس الضغط | Aptoide 9.20.6.0 تنزيل APK للأندرويد

 
تحميل جهاز قياس الضغط | Aptoide 9.20.6.0 تنزيل APK للأندرويد
تحميل جهاز قياس الضغط | Aptoide 9.20.6.0 تنزيل APK للأندرويد


حضرتك منتخب مصر على مايقولون وضعيات الكابتن علاء اخذت مين كمان في علاقه ما بين حضرتك وبينهم برده وكل دول يعني انا انا كان الحكام ونازل معه بيقول لي عايزين النهارده تجديد اشتراك x96 mini مجاناماتش كويسه كاترينا كنت عنيف مع العلبه الثانيه لعيبه مصر كلها عارف مين رياض تمام ما زالت مستمره طيب دار النتحميل تطبيق Blood Pressure Info Free APK للاندرويدسبه للمنتخب وبالنسبه ليه المنصوره انت قلت بقى لاعب المنصوره والمنتخب وخلاص انهيت مش وراك الكلام وانتقلت الى ان تدريب ونشرت اون لا لا اللي حصل دي قولنا بقى جاءت ازاي وخليك مباراه اعتزال مع عمل ماما عليها كابتن هنا بقى خلاص عملته وخلاص بقى لنا سنين في مصر 





Blood Pressure لـ Zopo Color X 5.5 - تحميل ملف حزمة تطبيق


كود تفعيل doctor iptv مجانا

ميه على شكل هديه الحمد لله وبعد ما لعبت المباراه الوديه خلاص بلاش تفكر تدخل في مجال اخر بعد كابتن عصام بهيج الله يرحمه قال لي انت عايز ايه وتروح سافل قال لي طب ما تقعد معنا اتمسك انت ايه لا في مباراه الاعتزال بتاعي كابتن سيد انت ما قلت لنا اللعيبه في الملعب مع الكابتن شربيني كنت رايحه زياره في عند الشيخ مانع ال مكتوم بتقفل وايه شافوني قالوا بطولات كثير جدا جدا يعني عديت ايه حضرتك تصدقين الاورتنزيل تطبيق قياس الضغط بالبصمةوبيه الافريقيه وصعبت قرار امال مين اللي الظروف والله انا كنت سبته كنت مرتاح نجم الامانه يعني ما كنتش عايز اجي فجاه هنا كان النادي المنصوره احتاج فقالوا لي تعال كان الدكتور محمد ربيع اللي هو بتاع الدكتور حمدي شاهين تقعد مش تقدمت سالت في المهم قعدت استخير ربنا واشرب برده زوجته واولاده كابتن مشيره كابتن شيرين شخصيه حببتني في التدريب اكثر و كان مرتبط به وكنت انا باحبك كنت معه يعني كنت لازق فيه كده لاني شفت فيه حاجه جميله وهو كان بيحبني وفضلت معه حتى هو قال لي كده بعد كده قال 



تجديد كود ناشير مجانا

Blood Pressure APK للاندرويد تنزيل





لي انت هتبقى مطر كبير وانت فريق الاللي في احمد ترك تعيين يعمل حفله في المدرب الوحيد اللي ياخذمكافاه في تاريخ نادي المنصوره بسبب والمكافاه الثانيه فريق اسم الروضه في دمياط وبعد كده نسيت السنبلاوين وكنت بين الصعود والبتاع وبعدين سبت حد السنبلاوين صعدت به مع ان ما فيش امكانيات فريق منبونت اخذت الاول على نادي العمال ساعدت به الدوري الممتاز مع المنصوره ابو طلعت المنصوره اليوم من كبرنامج مقياس الضغطاس مصر فون درجه ثالثه ثالثه اعدادي طلعت انا بروح تمام ومسكت كفر صقر ومسكت نادي العمال اهنجيب تمام طيب هل باولادك حضرتك برده نفس القصه كده احمد احمد مشكله احمد موجود فياللي نزلت في المنصوره اخر سنه وهو كان بيلعب الدوري الممتاز احمد في الثوره لما حاجات الثور احمد بيطلع الكبير لما ضرب بالنار بعربيته وارجع الولد عقد جاءت لخوفه سافر من على السرير دلوقتي هو الغناء في القاهره شغلنا فين في التدريب يختارون احنا نمسك النادي في الوقت ده المدربين الوحيد اللي اشتغ





تحميل تطبيق قياس ضغط الدم Smart Blood Pressure APK




لوا في نادي المنصوره بدون اجر احنا المركز العاشر المنصوره دي صاحب فضل علينا يعني نادي المنصوره بنادير في السراء والضراء وده اللي بتمناه من كل الناس يعني خلاص انت قاعده ايه الحوار بس خلاص بقى جاءت اللحظه لنادي المنصوره فتره الاخيره ليه بقى له كثير بعيد عن دوريفي مجالس الادارات انا مش ضد اي مجلس بس احب اي مجلس يخش بالورق بتاعه كده ان هو جاي ياخذ من نادي المنصوره في خدمه شاملبرنامج قياس الضغط ساعة آبل زكود سيرفر hahaي ما بنشوف نادي المصري والاسماعيلي شوف لما تخش نزلت الناس دي ما تكلف نفسها كليب كبيره وجوزهم انت قلت ما نخش ننام صوره منه ان الادارات اللي داخله ديت هي داخله تعمل نفسها تشتري الكرسي بشويه كارنيهات المشكله سيادتك في ثمانيه ان كل واحد يكون اعمل له الف صوت وبعدين وما بيعرفش الحدود بتاع انت ممكن تكون رجل ناجح في الاداره بس ما انتاش نجحت الحاجات دي لازم تعمل اللجان اللي كان فنيه من من رموز نادي المنصوره و لازم تقرب الناس احنا النهارده في مدربين كثير جدا في نادي المنصوره رموز يعني كبير سبب ان رئيس النادي اللي موجود حالتها هو في ينفع حد من بره التل





Blood Pressure (BP) Watch APK لنظام Android - تنزيل




فزيون من ابناء روح معينه بيمر بيها النادي اتفق مع حضرتك لكن مش لما انا ما عدتش الكلمه انت بتقول انما النهارده من المنصوره مخطط لنادي نادي المنصوره الكبير نادي المنصوره اللي وصل افريقيا نازل من صوره اللي عمل حاجات جميع مصر كلها صحيه انا باشوف الاختبارات الناس بتجيب الاخر النهارده الاول والثاني النهارده في اختيار انت بتديني اجمل على الفريق الاول اطلع على مستوى اقسم بالله يبقى يبقى نادي المنصوره و قطاع الناشئين يكون هو اللي يقدر حتى يستثمر الاولاد وصلت وصلت وجهه نظر حضرتك يعني لو ان شاء الله هنزلقياس الضغط بالبصمة منصور ما عدتش لاقيه وشويه الخارجيه وصل خطير جدا عجبني منصور وعادل الانديه الصاعده في الدوري هذا الموسم في الدوري القسم الثاني عربي شايفها ازاي وتعمل ايه صعبه لمجرد الصعود والرجوع مره ثانيه لا شوفي يعني مثلا انا باحب الانديه الشعبيه على فكره يعني في ماده احط ترجع ليه وبرده ابقى احط رجع عليك بقى انت كمان قول اخر التوفير بتاع ربنا طب ما النادي الاهلي اهو ما فيش توفيق مثلا مش معنى كده ان انا دوله في هنديه بيضاء في ال اف دي وقت يعني للبيع حلوان ولا لا توفيق واحده من توفيق في الملعب زي ما انت قلت الافضل ما بتفهم ما فيش صور حتى لو انا في الاول للاخر الخصوصي ده مش هيقدر يقرب


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع