القائمة الرئيسية

الصفحات

تحميل برنامج قياس ضغط الدم للايفون مجانا | اخر اصدار برابط مباشر من ميديا فاير

 
تحميل برنامج قياس ضغط الدم للايفون مجانا | اخر اصدار برابط مباشر من ميديا فاير
تحميل برنامج قياس ضغط الدم للايفون مجانا | اخر اصدار برابط مباشر من ميديا فاير


ي الاهلي امتى ميش انت نقلت ن س و changes هيفصل في دوله وبيشكر كل طبعا اول رئيس النادي الاهلي كابتن محمود الخطيب وكل الموجودين ومشاهدين والحاضرين حاليا دلوقتيملف قنوات iptv ايرث لنك بقيت دي اسم الجروب في فرنسا صور تحدثت عنالى شرفنا النهارده مشرفنا ومنورنا وحضراتكم كابتن محمد رياض نجتحميل جهاز قياس ضغط الدم بالبصمةم نادي المنصوره ومنتخب مصر السابق اهلا بحضرتك يا كابتن وصباح رياضه صباح الفل صباح الفل الحمد لله لقينا من المنصوره وطن يعني منورنا النهارده وكل اين في الموضوع حلقه جميله تستمتع بها كل الناس ان شاء الله ان شاء الله اكيد وخلينا جدا بدايات حضرتك مشوار حضرتك اللي ممكن يجي للحي حدتني بيشوفنا دلوقت مش 





تحميل Blood Pressure app – تطبيق APK مجانا - Erdroid.com


احدث سوفت هايبر x7

عارف كثير انا تملي باحكي الاولاد حتى في التدريبات ان الولد لازم يكون عنده الاراده تزود واسراره اللي حصل معي في نادي المنصوره اكثر من خمس ست سبع مرات موافقش في في في الاختبارات ما بقتش اقفلي كده لا رحت لعبت في نادي درجه الثانيه من خلالها في نفس السنه شافني كابتن ميمي الشربيني في الاستاد وضمني للفريق الاوليه علينا لعبت ناشئين يعني في نادي المنصوره كان صاحبي خش في كده الله يرحمه كتطبيق قياس ضغط الدم ساعة آبلرسي على الصعيدي كابتن شاله كابتن عياده حموده كابتن هشام شوقي مجموعه يعني لاعيبه كانت ان شاء الله مواهب يعني حاجه كانت يعني بامانه انا باتكلم كلام حاجه جميله يعنيكان عمر حضرتك ساعتهاشعبيه سمر حوار منبع الكوره نادي المنصوره انشئ الله يرحمه مصطفى حافظ ده هو اللي عمل فريق الكره اللي هو لاعب في النادي الملكي سنهالبقول ان وانا ماشي في الحته هي حته وانا كمان بقسم بودن كده ان الناس بتقول هيلعب مكان من هنا ما كان شغال ولا بدري ولا الدير ولا مش عارفاه انا كنت امشي من بيتي



احدث سوفت وير رسيفر كينج ستار 999

Blood Pressure Monitor – تحميل تطبيق آى بي كي مجانا





 من الحوار الاستاد بتاعكيلوكيلو ورايح من بدري قاعد مستني متحفز ان انا اتمرن وقول وهي دي اللي ساعدتني اللي انا ما بقتش الكلام الناس بالضبط كده انا باقول للشباب اللي موجود في مصر اللي مليانه مواهب بس مهمله او الواسطه كوره على الواتساب مساله شخصيه مش مؤمنه ان الكره دي بالذات ممكن يكون فيها وراء بعض بالضبط اي حاجه واقفه دلوقت في حاجات ثانيه لكن في الكوره انا هطلع انا لو مش كويس خلاتنزيل قياس الضغطص لا والله لو انا ايه يعني لا طبعا انا في ست صغيره الفتره الزمنيه الاخيره لاني كنت حابب ان انا امن على الحته دي ولما اشتغل بقى تنطقي المواهب مره واثنين وثلاثه والله العظيم ثلاثه انا بقى اشوف اصدق كلام هابقى مسؤول عنه نصف القيمه تملي سبب في تعاسته نفسها لما كان الحاج موجود ابراهيم مجاهد كان بين اللاعبين في النادي ما تقدرش تجيب لي حاجه النهارده النهارده لما في انديه كبيره تقدر تشيلارقام ثاني في الاخر يبقى في وشك انت يا حاجه ست الحاجه كويسه و جبت الحاجه اللي هي ارجع 





Blood Pressure Checker History 9.2 APK - APKsHub




مع حضرتك و اتكلم عن نادي المنصوره و السبب اللي خلى نادي المنصوره في هذا الوضع في هذا التوكيل بعد ما كان احد انديه الدوري بعد مكان نادي يعني له باع كبير الدولي طبعا لكن شفناها في تراجع دوس منطقه ثانيه تضيع المفروض يكون فيه لكن اسمك الاخر يعني برده لسه ما حضرتك شويه خلينا بس الاول قبل ما نسيب النقطه دي هنا كلمني عم براحتك مع نادي المنصوره مصر النادي المنصوره ده يعني كان سببابلكيشن لقياس الضغط سعاده بتاعتي بالملف قنوات one shot s6امانه يعني انا كنت باحلم انا كان عندي حلم ان انا ازاي ابقى لك نادي المنصوره كان سببها نجوم كبار اللي هم اللي كانوا سبعه ثمانيه في منتخب مصر اللي كان مفروض والكابتن والكابتن ساعه الصلاه وكان بتاع حماده هو الكابتن سامح سليمان كابتن محمود الطباخ اللي كابتن كابتن كابتن كابتن محمد الهادي متوفره تمام محافظه الدقهليه كان الله يرحمه سعد الشربيني الله يرحمك كان مهتم بالنادي و فخر الدين خالد قدامي دلوقت ما حدش حد بيهتم بالنادي اللي بيجي سيادتك من الادارات انت جاي الاداره عشان تعمل تطور في نادي لا اللي بيت الست دلوقتي اللي بيجي عايز كرسي مجلس الشعب عينيها على حاجه ثانيه مش الريا





تحميل Blood Pressure Health History Records Tracker APK ...




ضه طبيعي جميل جسم يمكن القاهره هنا راح يلعب الاهلي انا كنت ما حدش يعرفني الكابتن الاسرار ان انا ابص لنا الحاجه الحلوه المنصوره اللي هي ذكريات عند حضرتك انا لي مباراه ذكريات هي مش في الدوري كنا بنلعب نادي الزمالك هنا يستعد الزمالك كان عندك الله يرحمه كابتن زكي عثمان كنت بلعب من على الكابتن حسن شحاته عايزه اهدي اهدي رياضه قاعده في المطره وكان كريم بقى لسه كده زغطوط ف انا بلعب عليه كابتن حسن انا باحبك يعني وكنت وكنت جدا ضربني فضلت العب معه المباراه لغايه لما خنقته اخذت ضربه ركنيه فرحتوا العبها تنزيل Instant Blood Pressure BP FREE APK - متجر بلاي ...في قارتين فما مش هي دي اقسم بالله انا اخذت جرى بس بعد اذنك نطور من نفسنا لانه طموحي ان انا اعرف عايزه بقى يوم في السنه دي طب المنتخب المنتخب اللهم صل وسلم وبارك منتخب منتخب منتخب الشرطه والله العظيم ثلاثه قطع من دلوقتي دلوقتي عشان تجيب الحاجه اعرف مزاد كبيره جدا بس كان عندنا انتماء ولقلمك احنا تحت النهارده اللاعيب النهارده اللي بيجيب بمنمليون هو عقد ان ما كانش هنا احنا كلمنا بلد يلعب انا يهمني كنت بركب الثالثه في الشارع كده والله كنت باخاف حته شعبيه بخاف عند قدام الناس في حب المكان حتى مع المنتخب اللي ابرز اللاعبين دي ل


هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع